תנאי שימוש באתר

תקנון שירות – קול-חיפה חנויות וירטואליות

שירות "חנות וירטואלית קול-חיפה" הוא שירות מבית "קול-חיפה " הכולל מערכת ניהול לחנות וירטואלית ואחסון בחבילה אחת, בתמורת לתשלום חודשי.
תקנון זה בא לפרט את הזכויות והחובות של העסקים המפרסמים באתר מול "חנות וירטואלית קול-חיפה" המחויב כלפי משתמשיו.

 

הסכם התקשרות ספק מול אתר קול-חיפה

 א. מבוא

הסכם זה מסדיר את מערכת היחסים שבין בעלי האתר או חלפיהם (להלן: "בעלי האתר"), לבין בעלי עסקים המפרסמים בו (להלן"  "הספקים") אשר מציעים את שירותיהם למבקרי האתר (להלן: "משתמשים") ביחס לגלישה או לשימוש בשירותי האתר. אתר האינטרנט להלן ה"אתר קול-חיפה" הנו אתר סחר המספק שירות למשתמשי/גולשי האתר ללא תשלום.

ב. הקדמה:

  1. "בעלי האתר"  – בעלי הקניון הווירטואלי קול-חיפה
  2. "חנות וירטואלית קולחיפה" – קטלוג המסחר האלקטרוני המסופק על ידי קול-חיפה עבור חנויות
    ו/או עסקים/ספקים המפרסמים בו.
  3. "משתמש"  –  כל גולש/משתמש באתר.
  4. "בעל עסק" – כל מפרסם מודעה/מוצר/ואוצ'ר/קופון, או כל ספק המקבל שירות בתשלום מאתר קול-חיפה.
  5. "מוצרים" "שירותים" – כל דבר אותו מציע בעל עסק למכירה או הזמנה באתר.
  6. "רוכש" – אדם אשר הזמין או רכש מוצר מבעל עסק / ספק המפרסם באתר.
  7. "ספק" – ישות אשר מקבלת על עצמה לספק את המוצר/ים בתנאים שהציג מפרסם המודעה.

.

ג. ההתקשרות בין אתר "קול חיפה" ל"ספקים" 

  1. אתר קול חיפה עוסק במתן השירותים הבאים:
    • השכרת קטלוג/חנות וירטואלית קול-חיפה בתשלום שכירות חודשי, אלא אם נחתם הסכם התקשרות אחר עם לקוח.
    • השכרת באנרים / שטחי פרסום המפרסמים עסקים ו/או מוצרים שונים בתנאי מכירה מסוימים, עבור תשלום חודשי.
    • שירותי עיצוב לוגו ובאנרים
    • כתיבת כתבות שיווקיות למטרת פרסום ושיווק מוצרים ועסקים – *פרסום סמוי.
  2. התשלום עבור השירות או המוצר אותו מציעים ה"ספקים" מתבצע ישירות בין "בעל העסק" לבין ה"משתמש" , לאתר קול-חיפה אין כל יד או עניין בעסקאות הישירות בין משתמשים לבעלי העסקים.
    במידה ויועבר תשלום באמצעות האתר, יהא זה תשלום שישלם ה"משתמש" ישירות אל חשבון הפייפאל של "בעל העסק" באמצעות PayPal Express Checkout,
    כאשר קול-חיפה משמש רק פתרון טכנולוגי המאפשר את העסקה.
  3. אתר האינטרנט "קול חיפה" הינו אתר המספק שירות מקוון אינטראקטיבי המופעל על ידי החברה ברשת האינטרנט ("אינטרנט"), ומטרתו לשדך בין המשתמש/הגולש/הרוכש לבין בעל העסק/המפרסם/הספק, שמפרסם באתר את המוצר/שירות (להלן: "המוצרים"/או "השירותים"), ולאפשר למשתמשים להזמין את המוצרים/השירותים המוצעים על ידי המפרסם באמצעות האתר.
  4. כל עסקה המוזמנת או מבוצעת באמצעות אתר "קול חיפה" הנה עסקה ישירה בין המשתמש/הגולש לבין הספקים, ואין לראות באתר ו/או בתכניו ו/או במידע המפורסם באמצעותו על ידי הספקים משום המלצה ו/או חוות דעת בקשר למוצר ו/או השירות ו/או הכדאיות ברכישתם.
  5. השירות באמצעות האתר הינו שירות לקישור בין הרוכש, להלן: משתמש" לבין הספקים, כך שלאחר יצירת הקשר בין הספק לרוכש תם השירות .
  6. פרטי הזמנת המוצרים ו/או שירותים, שהוזמנו ע"י ה"משתמשים" יועברו למייל הספק שמימנו הוזמן המוצר ו/או השירות.
    "ספקים" אלו מחויבים ליצור קשר עד שני ימי עסקים עם המשתמש המזמין לתת שירות אדיב ואמין. חשוב לציין שכל גולש באתר יכול לתת חוות דעת טובה או מאוכזבת על כל בעל עסק, אתר קול-חיפה אינו מתחייב להסיר ו/או להתערב בדבר.
    ד. הצגת המוצרים באתר
    1. בעלי העסקים מתחייבים להציג תיאור מוצר ותמונות מדויקות של המוצר. כל טענה של משתמש על אי התאמה בין התמונה לבין המוצר בפועל תהיה מול בעל העסק.
    2. בעל עסק מתחייב לשמור מלאי סביר של מוצרים המופיעים באתר. עם זאת ייתכן ומוצר  זה או אחר לא יימצא במלאי. בעל עסק מתחייב להסיר מוצר בהזדמנות הראשונה. קניון קול חיפה אינו אחראי על כל מוצר שחסר במלאי.

 

ה. תהליך הפנייה לספק וביצוע הרכישה

 

  1. מהות האתר הוא חיבור בין ספקים לגולשים/משתמשים/קונים.
  2. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח רשום באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
  3. ספק המקבל על עצמו את הזמנת הקונים, מתחייב לספק המוצרים המוגדרים במודעה ובתנאים שהוגדרו בה. כל שינוי במודעה ו/או בתנאי, גם אם מדובר בטעות, יאושר רק על ידי האתר ובהסכמת מפרסם המודעה.
  4. האתר שומר לעצמו את הזכות שלא לאפשר לספק מסוים לקבל הזמנות כאלו או אחרות הקיימות באתר. לאתר תשמר הזכות למנוע השתתפותו של ספק שאינו עומד בתנאי השימוש באתר ו/או בתנאים המוגדרים לספק אל מול הקונים.
  5. במידה ובעל העסק משתמש בשירות התשלום PAYPAL (חברת הסליקה פייפאל), ההתקשרות כולה הינה בין בעל העסק ובין פייפאל, לשם כך עליו לפתוח חשבון פייפאל בצורה עצמאית, לאתר קול חיפה אין קשר להסכם בין בעל עסק לבין פייפאל.
    הטמעת שירות הפייפאל של בעל העסק באתר קול חיפה תתבצע ע"י הזנת המזהה הייחודי של בעל העסק בפייפאל בהגדרות החנות בלוח הבקרה שלו.
    בעל עסק יוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מחברת מפייפאל. במקרה כזה, השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של חברת פייפאל, ולא של אתר קול חיפה.
  6. לאחר שהספק מקבל את הזמנת הקונים, יועברו ע"י האתר פרטי מפרסם המודעה ופרטי המזמינים/קונים. האתר ישלח לקונים הודעות תשלום במייל. התשלום יתבצע ככלל ע"י שימוש בשירותי התשלומים של חברת פייפאל.
  7. בעל עסק מחויב לספק מוצר שנרכש ו/או הוזמן בתוך 14 ימים מרגע קבלת התשלום, אלא אם נקבע אחרת בכל דרך שהיא. במידה ולא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא הנהלת האתר מחויבת במכירת המוצר ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל נזק ישיר או עקיף אשר נגרם לרוכש או לצד ג', כל השבת סכום שחויב בגין ביצוע ההזמנה יבוצע מול בעל העסק. מובהר כי יתכנו מצבים בהם על אף שהפריט מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא חסר ולא ניתן יהיה לספקו. במקרים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם על ידי הלקוח.
  8. חישוב מועדים: זמני אספקת המוצרים/שירותים המפורטים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג) ממועד השלמת ההזמנה כהגדרתו.
  9. ספק שהתחייב לבספק את הסחורה ע"י משלוח, מתחייב לשלוח ליעד האחרון שיעודכן על ידי הלקוח ונשמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח. בעל עסק מחויב לספק את הסחורה לכתובת שהוזנה ע"י המזמין.
  10. המוצרים שיסופקו יהיו במצב חדש בלבד (ולא במצב משומש, מחודש או כל מצב אחר).
  11. במידה והספק לא יעמוד בתנאי הסכם זה ו/או בתנאי הצעה אותה פירסם כפי שהוצגה במודעה שפורסמה, יהיה על הספק לשלם לאתר ולקונים פיצוי מוסכם של סכום השווה לפי חמישה מערכו של כל מוצר שהוצע תוך 14 ימים מיום מועד האספקה האמור.

 

ו. מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות בקניית המוצרים

 

  1. מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות בקניית המוצרים תעשה מול בית העסק. אתר קול-חיפה אינו אחראי או מהווה צד בדבר.
  2. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק)
  3. לקוח יהא רשאי לבטל הזמנה על פי הוראות החוק. ביטול הזמנות מוצרים תעשה מול בית העסק. אתר קול-חיפה אינו אחראי ו/או מהווה צד בדבר.
  4. בידי הלקוח (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:
  • ביטול לפני שליחת המוצר ללקוח יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזר ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח, לחשבון כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה.
  • במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין או הנמען יינתן זיכוי כספי מלא.
  • במקרה של דואר שליחים\שליח עלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי. במקרה כזה, הזיכוי הכספי יהא בצורה של שובר זיכוי לקנייה באתר, אלא אם כן תהא דרישה מפורשת מטעם הלקוח לזיכוי כספי לחשבון כרטיס האשראי.
    1. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא תזוכה המזמינה (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). כן יובהר, כי לספק יהא בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון – תוך 14 יום מקבלתו.
    2. כל זיכוי אשר יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה יהא בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
    3. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
    4. אופן החזרת המוצרים – הלקוח ישלח את המוצר חזרה ללא עלות משלוח לכתובת בעל העסק, כפי שמצוין באתר, כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילת משלוח (שירות דואר גוביינא). לחילופין, יוכל הלקוח לבקש מהספק שישלח שליח לביתה לאיסוף המוצר והחזרתו על חשבונה.
    5. לא ניתן להחזיר לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת קרדיט בבית העסק בלבד.

 

ז. כללי

  1. שימוש בשירותי האתר מהווה הסכמה לאמור בהסכם זה – אם אינכם מסכימים לאמור בהסכם זה הנכם מתבקשים לחדול מלהשתמש בשירותי האתר, ולהסיר לאלתר כל פרסום בו.
  2. השימוש בשירותי קול-חיפה חנויות וירטואליות כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה ובהסכם ההתקשרות בין הצדדים. אנא קרא תקנון זה בקפידה, שכן השכרת הממשק לניהול חנות וירטואלית ו/או שימוש באחד משירותי חנות וירטואלית קול-חיפה מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.
  3. חברת קול-חיפה חנויות וירטואליות ושירות חנות וירטואלית קול-חיפה רשאית לשנות, להתאים, לנסח מחדש, ולשכתב תקנון זה או כל חלק ממנו בכל זמן שהוא. התקנון הינו תקף הן עבור לקוחות הרשומים לשירות חנות וירטואלית קול-חיפה והן עבור לקוחות חדשים המצטרפים לשירות חנות וירטואלית קול-חיפה.
  4. כל סתירה בין הוראות תקנון זה ובין מצג ו/או פרוספקט ו/או כל מסמך אחר מטעם חנות וירטואלית קול-חיפה – הוראות תקנון זה גוברות.
  5. המבוא להסכם זה ונספחיו הנם חלק בלתי נפרד מהסכם זה. הסכם זה ממצה את מערכת היחסים שבין בעל עסק/ספק לבין בעלי האתר בכל הקשור לגלישה או שימוש בשירותי האתר.האמור בלשון זכר גם לשון נקבה במשמע ולהפך, האמור בלשון יחיד גם לשון רבים במשמע ולהפך.
  6. תכני האתר ויישומיו, כולם או חלקם, עשויים להופיע ולהיות מוצגים ברשת האינטרנט ו/או בכל מדיה תקשורתית אחרת, לרבות תקשורת קווית, סלולארית, טלוויזיה ו/או כל מדיה אחרת שהיא; תנאי השימוש המפורטים בתקנון זה רלוונטיים וחלים על כל ערוץ ו/או מדיה תקשורתית בהם מופיעים ו/או יופיעו תכני האתר ו/או יישומיו, כולם או חלקם, בשינויים המחויבים.
  7. בחתימה על חוזה זה, מאשר בעל העסק לאתר קול חיפה להשתמש בתכני בעל העסק ומאשר כי לא יוכל לתבוע הפרת זכויות יוצרים על השימוש במידע המוזן באתר.
    תכנים אלו כוללים טקסטים, תמונות, לוגואים וסרטונים וכל מידע נוסף רלבנטי.

 .

ח. התקשרות עם קול-חיפה חנויות וירטואליות

קול-חיפה חנויות וירטואליות עוסקת במתן השירותים הבאים:

  1. סיוע והקמת חנות וירטואלית בתוך אתר קול-חיפה.
  2. השכרת ממשק לניהול חנות וירטואלית/קטלוג מוצרים באינטרנט, בתשלום חודשי קבוע שיקבע מעת לעת על ידי חנות וירטואלית קול-חיפה.
    הלקוח משתמש בתבנית העיצוב הכללית של האתר.
  3. תמיכה ללקוחות החנות הווירטואלית באמצעות דואר אלקטרוני (E-Mail),בשעות הפעילות המוגדרות.
  4. אספקת שירותים משלימים לחנויות וירטואליות: עיצוב, עריכת תוכן, תכנות מותאם אישית, ייעוץ והכוונה בנושאי מסחר אלקטרוני ועוד בתשלום נוסף כפי שנקבע במחירון קול-חיפה.
  5. המשתמש מקבל שירות אחד או יותר מהשירותים אותם מציעה חנות וירטואלית קול-חיפה בכפוף להסכם התקשרות הנחתם בין הצדדים.
  1. התשלום עבור שירותי חנות וירטואלית קול-חיפה יתבצע בכרטיס אשראי בכפוף להרשמה לאזור הלקוחות של חנות וירטואלית קול-חיפה. לאחר הרישום ישלחו למשתמש פרטי ההתחברות לדואר האלקטרוני שסופק בעת ההרשמה.
  1. התשלום עבור השירות מתבצע דרך פורטל הלקוחות בצורה מאובטחת.
  1. התשלום עבור שירות חנות וירטואלית קול-חיפה הינו תשלום שכירות חודשי, אלא אם נחתם הסכם התקשרות אחר עם הלקוח. הסכם ההתקשרות מהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון ומשלים אותו.
  2. משתמש אשר שוכר את הממשק לניהול אתר זכאי לתמיכה למשך כל תקופת השכירות, לרבות אחסנה בשרתי קול-חיפה חנויות וירטואליות. התמיכה מתבססת על תמיכה באמצעות דואר אלקטרוני (E-Mail), בשעות הפעילות המוגדרות.
    למשתמש תינתן תמיכה לחנות הווירטואלית אותה רכש בלבד. לא תינתן תמיכה בנושאים אחרים אשר אינם קשורים לשירות חנות וירטואלית קול-חיפה באופן ישיר.
  3. באתרים שנבנו באמצעות שירות חנות וירטואלית קול-חיפה יופיע כיתוב ולוגו זכויות יוצרים של חנות וירטואלית קול-חיפה בתחתית הדף ללא כל תמורה. הסרה, שינוי או הזזה של זכויות יוצרים אלו מהווים עילה לסיום חוזה ההתקשרות.

.
ט. הגבלת שימוש

  1. המשתמש בשירות ובממשק לניהול אתר באינטרנט אינו מורשה להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג, לשכפל, לפרסם, למכור ו/או לעשות שימוש מסחרי כלשהו בכל חומר שהוא במסגרת השירות.
  2. כתנאי לשימוש בשירותי חנות וירטואלית קול-חיפה מתחייב המשתמש כלפי חנות וירטואלית קול-חיפה שלא לעשות שימוש באתר חנות וירטואלית קול-חיפה ו/או בפרטי המידע, התוכנה, המוצרים ו/או השירותים שמקורם באתר, לכל מטרה בלתי חוקית ו/או לכל מטרה האסורה על פי תנאי תקנון זה.
  3. הזכות לשימוש בשירות חנות וירטואלית קול-חיפה כפופה לחוקי מדינת ישראל ודיניה. חל איסור מוחלט על שימוש בשירות בדרך שיש בה כדי לפגוע ו/או להפר זכויות יוצרים כמוגדר על פי חוק והמשתמש מצהיר כי לא יפגע בזכויות הקניין הרוחני של גופים ו/או משתמשים אחרים באינטרנט.
  4. לא יעשה שימוש בשירות לאתר אשר יש בו אופי מיני ו/או פורנוגרפי שבו קיים ניצול ילדים מכל סוג שהוא או הצגת מעשים או פעולות שיש בהם לכאורה כדי עבירה על החוק.
  5. בכל מקרה בו קיימת כוונה לעשות שימוש בשירות חנות וירטואלית קול-חיפה לצורך אתר מיני או פורנוגרפי המיועד למבוגרים ועונה על דרישות החוק – יש צורך לקבל את הסכמת חנות וירטואלית קול-חיפה מראש.
  6. חל איסור לעשות שימוש בשירותי חנות וירטואלית קול-חיפה למטרת פעילות או אחסון מידע השייך לפורצי אתרים ודומיהם וחל איסור להפיץ תוכנות לא חוקיות, וירוסים וכל אמצעי אחר שיש בו כדי לפגוע בציבור. חנות וירטואלית קול-חיפה תהיה רשאית לפנות אל המשתמש בדרישה להפסקת הפרסום כאמור ולהפסיק את פעילותו של אותו אתר או לבטל לחלוטין את ההתקשרות עמו.
  7. חל איסור לעשות שימוש בשירות "קול חיפה" ו/או בחנות הווירטואלית קול-חיפה לצורך הפצת דואר המוני המוגדר כ- "דואר זבל" שיש בו כדי לפגוע בקהילת הגולשים. לרבות שליחת הדואר משרת חיצוני לצורך פרסום חנותך/הקטלוג שלך/אתרך בקול-חיפה.
  8. חל איסור לעשות שימוש בשירות לכל פעילות עבריינית, בלתי חוקית, או כזו הבאה לפגוע ב- חנות וירטואלית קול-חיפה ובשירותים שהיא מספקת.
  9. המשתמש מתחייב לשתף פעולה עם חנות וירטואלית קול-חיפה בכל הנוגע להסכם ההתקשרות, מטרותיו ותקנון השירות.

.

 י. אחריות

 

  1. המשתמש מצהיר כי בדק את השירות שמספקת קול-חיפה חנויות וירטואליות בטרם ההתקשרות ומצא כי חנות וירטואלית קול-חיפה מתאימה לצרכיו ולשימושיו. השירותים מוצעים למשתמש כמות שהם ("AS IS") ו-קול-חיפה חנויות וירטואליות לא תישא בכל אחריות להתאמתם לצורכי המשתמש ו/או למטרותיו. המשתמש מצהיר בזה, כי ידוע לו ש-קול-חיפה חנויות וירטואליות אינה אחראית לכל שימוש שהוא עושה, בין במישרין בין בעקיפין, בשירותים אותם היא מספקת והוא אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה בהם.
  2. קול-חיפה חנויות וירטואליות אינה אחראית בשום אופן למוצרים ו/או לשירותים הנמכרים ע"י המשתמש באתר שבנה ו/או לכל מצג שנעשה באתר המשתמש. האחריות המלאה והבלעדית בכל הנוגע למוצרים ו/או השירותים ו/או עסקאות מכל סוג שהן חלה על המשתמש.
  3. בשום נסיבות לא תחול על אתר קול-חיפה חנויות וירטואליות ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש בממשק לניהול אתר באינטרנט או בשירותים הנוספים הניתנים על ידי קול-חיפה חנויות וירטואליות, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בהם, באספקתם או באי אספקתם של מוצרים או שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות הממשק לניהול אתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש בממשק לניהול אתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע ל-קול-חיפה חנויות וירטואליות ו/או מי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור.
  4. למען הסר ספק, המשתמש הינו אחראי בלעדי כלפי מנהליו ו/או עובדיו ו/או לקוחותיו ו/או כל אדם וגוף אחר (להלן: "צדדים שלישיים") בכל הנוגע לאתר שהמשתמש בונה ומציג את שרותיו בו. קול-חיפה חנויות וירטואליות לא תהיה אחראית בכל דרך שהיא כלפי צדדים שלישיים אלה בשום אופן שהוא. לו תיתבע קול-חיפה חנויות וירטואליות ע"י צד שלישי כלשהו בגין השימוש באתר, המשתמש יהיה חייב לפצות את קול-חיפה חנויות וירטואליות על מלוא הנזק שנגרם לה, לרבות הוצאות משפטיות.
  5. במסגרת השימוש בממשק לניהול אתר יהיה על המשתמש לבחור סיסמה ושם משתמש. המשתמש הינו האחראי הבלעדי על שמירת הסודיות של הסיסמה והחשבון הנ"ל. יתר על כן, המשתמש הינו האחראי הבלעדי על כל הפעילויות המתרחשות במסגרת החשבון שלו. קול-חיפה חנויות וירטואליות לא תישא באחריות לכל אובדן העשוי להיגרם למשתמש כתוצאה משימוש של אדם אחר בסיסמה או בחשבון שלו, בין אם בידיעתו, ובין אם לאו.
  6. קול-חיפה חנויות וירטואליות רשאית לסגור את אתרי הלקוחות (החנויות הווירטואליות של המשתמשים) ולשנות מעת לעת את מבניהם, מראיתם וזמינותם של השירותים והתכנים הניתנים בהם וזאת תוך הודעה מראש למשתמש ע"י אי מייל. לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי קול-חיפה חנויות וירטואליות בקשר לכך. קול-חיפה חנויות וירטואליות רשאית להפסיק את השימוש שהמשתמש עושה בתוכנה אם לא יעמוד במי מתנאי הסכם זה.
  7. המשתמש יפצה את קול-חיפה חנויות וירטואליות, עובדיה, מנהליה, בעלי מניותיה או מי מטעמם בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ"ט עו"ד והוצאות משפט – עקב הפרת תנאי שימוש אלה.
  8. השירות ניתן לשימוש כמו שהוא ("AS IS"), בכפוף לתנאי ההתקשרות בין קול-חיפה חנויות וירטואליות ובין המשתמש. לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי קול-חיפה חנויות וירטואליות ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו.
  9. קול-חיפה חנויות וירטואליות מתחייבת לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של המשתמש ולאבטח את התוכנה ואת האחסנה בשרת המרכזי, אך אינה מתחייבת שהשירות לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי קול-חיפה חנויות ווירטואליות, נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל קול-חיפה חנויות ווירטואליות, מי מספקיה ו/או מי מטעמה. מובהר בזאת כי במקרים כגון אלו, לא תהיה קול-חיפה חנויות ווירטואליות אחראית בשום צורה ואופן כלפי המשתמש ו/או כלפי צדדים שלישיים, והמשתמש ו/או צד שלישי מוותר בזאת מראש על כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה מ-קול-חיפה חנויות ווירטואליות.
  10. תכני המשתמש הכלולים בחנות הווירטואלית מגובים בצורה שבועית על גבי שרת קול-חיפה חנויות וירטואליות ת. ל-קול-חיפה חנויות ווירטואליות אין אחריות על תקינות הגיבויים ו/או היכולת לשחזר מהם מידע. במידה ו-קול-חיפה חנויות ווירטואליות נדרשת לשחזר מידע מגיבוי עקב אובדן מידע של המשתמש, הגיבויים ניתנים ככלי עזר כמות-שהם (AS-IS) לצורך התאוששות מאובדן מידע ואינם באחריות קול-חיפה חנויות ווירטואליות.
  11. שירות קול-חיפה חנויות ווירטואליות לא יהיה אחראי על התקנה ו/או שימוש שהתבצעו על ידי המשתמש באופן עצמאי.
  12. קול-חיפה חנויות ווירטואליות רשאית להנחות או להעביר בדרך אחרת את זכויותיה או ליתן שירות על פי הסכם זה באמצעות קבלני משנה, מבלי לגרוע מחיוביה כלפי המשתמש. המשתמש אינו רשאי להמחות או להעביר בדרך אחרת הסכם זה וזכויותיו על פי הסכם זה.
  13. תוכנת וורדפרס (WordPress) הינה תוכנת קוד פתוח, ואין לחברת קול-חיפה חנויות וירטואליות ו/או לשירות חנות וירטואלית קול-חיפה שום אחריות על תקינות המערכת  ותפקודה וזאת למרות השימוש במערכת זו בתוך חנות וירטואלית קול-חיפה.יא. זכויות יוצריםידוע למשתמש כי תוכן, לרבות טקסט, תוכנה, קוד מקור, מוסיקה, קול, תמונות, וידאו, גרפיקה וכל חומר אחר המוכל בממשק לניהול אתר אינטרנט, באתרי קול-חיפה חנויות ווירטואליות ובשירות המספקת קול-חיפה חנויות ווירטואליות, מוגן ע"י זכויות יוצרים, סימני  מסחר, פטנטים או זכויות יוצרים וקניין רוחני אחרות, וחוקים; אשר על כן, המשתמש יהא רשאי להשתמש במידע אך ורק עפ"י הרשאה מפורשת של קול-חיפה חנויות ווירטואליות. המשתמש מתחייב שלא להעתיק, לשכפל, להפיץ, או ליצור מוצר כלשהו תוך שימוש במידע אלא באישור מפורש של קול-חיפה חנויות ווירטואליות, בכתב ומראש, פרט לשימוש המותר עפ"י התקנון והסכם ההתקשרות. המשתמש מסכים שלא להעתיק או לשכפל בצורה אחרת כל תוכנה, קוד מקור או חלק מקוד המקור של השירות מכל סיבה שהיא, ולא להרשות לצד שלישי שימוש כאמור.

 

יב. שמירת סודיות

 

  1. בשרת קול-חיפה חנויות ווירטואליות מאוחסן מידע המאובטח ומוגן בטכנולוגיות מתקדמות. קול-חיפה חנויות ווירטואליות עושה ותעשה כמיטב יכולתה לשמור על פרטי לקוחות קול-חיפה חנויות ווירטואליות ועל פרטי פעולות שביצעו בו. יחד עם זאת, אין באפשרותה של קול-חיפה חנויות ווירטואליות להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות לשרתים בהן מאוחסן מאגר המידע או מפני חדירות למחשבי קול-חיפה חנויות ווירטואליות ועשיית שימוש במידע, חשיפתו או שימוש בו לרעה על-ידי אותם הגורמים. במקרה שתבוצע פעולה שכזו לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי קול-חיפה חנויות ווירטואליות.
  2. הפרטים האישיים שהמשתמש מוסר בעת הגשת הצעה ישמרו במאגרי המידע של קול-חיפה חנויות ווירטואליות. קול-חיפה חנויות ווירטואליות מקדישה משאבים אדירים ונוקטת אמצעים חמורים למניעת חדירה לאתר ו/ו לשרת ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן, המשתמש מצהיר בזאת כי לא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד קול-חיפה חנויות ווירטואליות ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.
  3. קול-חיפה חנויות ווירטואליות לא תעביר את פרטי המשתמש לצד שלישי, אלא במקרים הבאים:
    • אם ביצע המשתמש פעולה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות קול-חיפה חנויות ווירטואליות או המשווקים.
    • אם ביצע המשתמש או סייע בדרך כלשהי באמצעות האתר לעשיית מעשה לא חוקי.
    • בכל מקרה בו תחויב קול-חיפה חנויות ווירטואליות למסור פרטי המשתמש מתוקף כל דין.
    • נמסר לחברה צו שיפוטי המחייב את קול-חיפה חנויות ווירטואליות למסור פרטים אודות המשתמש ו/או כל מידע אחר, כפי שיפורט בצו.

.

 יג. התקשרויות עם גורמים חיצוניים (צד שלישי)

מעת לעת יובאו באתר לנוחיות הלקוחות שיתופי פעולה עסקיים עם גורמים נוספים בשוק על מנת להקל על תהליך הצטרפות המשתמש לעולם הוירטואלי. קול-חיפה חנויות ווירטואליות לא תהיה אחראית בשום מקרה לכל נזק או אובדן אשר נגרם כתוצאה מהתקשרות עם גורם זה והוא נעשה על אחריותו הבלעדית של הלקוח. קול-חיפה חנויות ווירטואליות מספקת שירותי ייעוץ והכוונה בתחום המסחר האלקטרוני, אין לראות בייעוץ זה משום המלצה ו-קול-חיפה חנויות ווירטואליות לא תהיה כל אחריות מול הלקוח בשום מקרה בכל הקשור לגורם צד שלישי.

.

 יד. סיום התקשרות

  1. במקרה של רצון הלקוח לבטל את השרות יוכל לעשות זאת לאחר סיום תקופת התחייבותו: ( 12 או 6 חודשים אלא אם ישנו הסכם בכתב המציין אחרת), וזאת על ידי שליחת הודעה על-ידי פנייה חודש מראש, בכתב על ידי דואר אלקטרוני (E-Mail).
  2. בעת עזיבתו של לקוח את שירות " קול-חיפה חנויות ווירטואליות" לא יוכל הלקוח לקבל הלקוח נתונים מתוך פאנל הניהול של האתר.
    קול-חיפה מספקת גישה לפאנל הניהול בלבד ומעבר לגישה לפאנל הניהול קול-חיפה לא תספק גישה לקבציי האתר או לדטא בייס.
  3. לקוח אינו זכאי לקבל אף אחד מהמודולים הקיימים בשירות חנות וירטואלית קול-חיפה, לרבות מודולי סליקה, התממשקות, תצוגה, מודולי ניהול, או כל מודול אחר אשר פותח ע"י קול-חיפה חנויות וירטואליות ונכלל בחבילות השירות של חנות וירטואלית קול-חיפה.קול-חיפה לא תאפשר בשום מקרה גישה לשרת לFTP ו/או לדטא בייס.
  4. במידה ולקוח עוזב את שירותי חנות וירטואלית קול-חיפה, לא תהיה לו כל טענה כלפי שירות חנות וירטואלית קול-חיפה לגבי תקינות האתר שלו לאחר שעבר לאחסון/שרת אחר.
  5. במידה ואתר הלקוח איננו עובד כתוצאה מתלות באחד מהמודולים הקיימים בשירות חנות וירטואלית קול-חיפה, ללקוח לא תהיה כל טענה או דרישה כלפי שירות חנות וירטואלית קול-חיפה בנוגע לכך. המודולים הינם רכוש שירות חנות וירטואלית קול-חיפה, ואינם ניתנים להעברה.
  6. דמי המנוי בשירות חנות וירטואלית קול-חיפה מתייחסים לחודש העוקב ולא לחודש שעבר. דמי המנוי אינם מוחזרים במקרה של ביטול השירות על ידי לקוח.
  7. חידוש המנוי בתום התקופה ששולם בעבורה יעשה באופן אוטומטי. כל זמן שהלקוח לא ביקש אחרת בכתב . באם לא יהיה הלקוח מעוניין בהמשך קבלת השרות, יצטרך להודיע על כך חודש (30 יום) מראש ולפני מועד החידוש.
  8. מקבל השירות שלא יסדיר התשלום בגין השרות מבעוד מועד – יופסק השירות בגין חשבון האחסון שלו. מובהר כי בכל מקרה על מקבל השירות להשלים התשלום עבור השירות לא יאוחר מיום החידוש.
  9. חנות וירטואלית קול-חיפה לא תשלח הודעה לפני ובתום תקופת ההתקשרות למשתמש, לחידוש ההתקשרות. אין באמור לעיל כדי לגרוע מחובתו של המשתמש להודיע על כוונתו להמשיך/להפסיק ההתקשרות.

 

 טו. דין ושיפוט

  1. הדין החל על ההתקשרות, השימוש בשירותי חנות וירטואלית קול-חיפה ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז חיפה בלבד.
  2. חנות וירטואלית קול-חיפה רשאית לפעול בכל האמצעים ולעשות שימוש בכל הסעדים המוקנים לה על פי כל חוק ועל פי כל דין במקרה בו יפר משתמש תנאי מתנאי התקנון ו/או הסכם ההתקשרות ו/או כל מסמך אחר מחייב בין הצדדים.
  3. אי קיום של סעיף מסעיפי מסמך זה ייחשב עילה להשבתה מידית ואף לצמיתות של חשבון הלקוח וללא כל התראה מוקדמת.

    לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה/ההשכרה ולאחריה, ניתן לפנות אל מרכז שרות התמיכה של kol-haifa.co.il בימים א'–ה', בין השעות 9:00 – 17:00 באמצעות טופס יצירת הקשר באתרנו.

 

 

×

הצהרת נגישות


 רמת נגישות האתר

האתר מונגש בעזרת תוספי נגישות ועריכת קוד האתר בהתאמה להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט כמפורטים כאן>  WCAG 2.0  לרמה  AA.

כיצד ההנגשה באתר עובדת ?
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת את פתיחת כפתורי ההנגשה. יש לבחור את הנושא המבוקש בתפריט ולהמתין לטעינת הדף.

מה נמצא בתפריט ההנגשה ?

משוב
במידה ונתקלתם בחלק ממבנה ו/או תוכן האתר, אשר מגביל את נגישותכם אליו,
אנא כתבו אלינו לכתובת דוא"ל info@kol-haifa.co.il

הבהרה
אנו עושים מאמצים ככל הניתן על מנת לאפשר גלישה נגישה בכל דפי האתר.
אנו בתהליך מתמשך ובמאמצים לשפר את נגישות האתר באופן מיטבי , ככל האפשר.
יתכן ויתגלו באתר דפים שההנגשה בהם טרם הושלמה, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים על מנת להנגיש אותם.
אנו ממשיכים במאמץ מתמיד לשפר את רמת נגישות האתר ,וזאת על מנת לאפשר שימוש באתר לכלל הגולשים, לרבות אנשים עם מוגבלויות.